Blog

Showroom-ul Opel, un nou pas în evoluţia Plusauto

Joia trecută, pe 29 septembrie a.c., s-a deschis oficial un showroom Opel în apropierea oraşului, pe Calea Bucureşti, nr. 115/1C, în comuna Pieleşti. Felicit echipa PLUSAUTO SRL că a reuşit să devină dealer autorizat Opel!

Nu mai fusesem niciodată la un astfel de eveniment. Curiozitatea mea mergea până-ntr-acolo încât m-am documentat şi-am întrebat în stânga şi-n dreapta până prietenii mei s-au săturat să-mi povestească despre maşinile lor şi modul în care le-au ales.

N-a scăpat de întrebări nici Răzvan Iancu, directorul de vânzări Plusauto, care mi-a vorbit despre clienţii săi şi preferinţele acestora: „După 2 luni de activitate ca dealeri pentru marca Opel, dar doar de câteva zile oficial, pot spune că am început să cunosc profilul clientului Opel. Opelul Corsa face parte din clasa medie. Această maşină se pretează pentru domnişoarele care nu dispun de un buget foarte mare (maxim 10.000 euro cu tva), dar au nevoie de ”un partener de încredere”. Astra J face parte din clasa compactă, este pretabilă pentru domni cu vârsta peste 40 ani. Familişti, cu copii, interesaţi de siguranţa lor, de imaginea lor, având un buget între 12.000 şi 15000 euro. De regulă, aceşti clienţi doresc livrare imediată. Maşina să fie pe stoc, nedorind să aştepte, fiind foarte hotărâţi, pe principiul: văzut, plăcut, plătit, livrat. Astra K, Car of the year 2016, este specific pentru tineri, cunoscători de gadgeturi, de maşini sportive. Media vârstei este până în 28 ani, iar preţul este în jur de 16500 euro cu tva. Insignia, clasându-se în segmentul D, rămâne maşina pe care clienţii, în general antreprenori, o cumpără pentru imagine, fiind limuzina gamei Opel, o maşină care impune respect. Preţul acesteia fiind 19990 euro cu tva.”

Momentan sunt posesoare de permis de pieton, aşa că am făcut un exerciţiu de imaginaţie pentru a-mi da seama cât sunt dispusă să scot din buzunar pentru întreţinerea unui automobil. Criteriile de alegere ale unui service ar fi seriozitatea şi calitatea serviciului, după cum mă sfătuieşte şi Răzvan: “Clienţii trebuie să înţeleagă un singur lucru: ieftin şi bun nu există. Calitatea serviciilor este direct proporţională cu costul acestora! Plusauto este un dealer care se impune pe piaţa auto din Oltenia şi nu numai, oferind servicii de calitate la standarde înalte.”

Dacă avem la îndemână un smartphone putem să ne controlăm maşina, ceea ce consider foarte tare. Mai ales că noi, femeile, întotdeauna avem nevoie de puţin ajutor când vine vorba de maşini. Cum facem asta? Cu noua aplicaţie Opel OnStar putem deschide sau închide maşina de oriunde ne aflăm, verificăm uleiul sau presiunea în roţi, pornim farurile sau claxonăm pentru a ne găsi maşina într-o parcare.

Este un adevăr general valabil faptul că dacă îţi faci business dintr-o pasiune nu vei simţi că mergi la muncă şi eu cred că asta este calea spre succes. Horaţiu Buzatu, unul dintre managerii Plusauto, mi-a povestit despre primele sale maşini şi cum a ajuns să le achiziţioneze: “Îmi aduc aminte cu drag despre toate mașinile mele. Prima a fost un Oltcit. Avea o culoare foarte la modă pe atunci, cu o sonoritate franțuzească: „bleu magnetique”. Normal, uzina de automobile se făcuse în asociere cu Citroen. Pe modelul folosit de majoritatea tinerilor perechi, banii rămași după nuntă s-au completat cu ajutorul familiei și s-au depus la CEC pentru mașină. Pentru o Dacia se așteptau cinci ani, în timp ce pentru un Oltcit, doar unul – unul și jumătate. Așadar, am optat pentru Oltcit. Cu ceva timp înainte de livrare, i-am cumpărat și o husă. Vai, ce-au mai râs prietenii de mine: aveam husă pentru mașină, dar nu aveam mașină … Dar ei cu râsul, eu cu husa ! Unde mai pui că în curând, avea să apară și mașina ! De altfel, până la ziua cea mare, aveam dotarea completă: radiocasetofon (că mașina se livra fără acest accesoriu), ba chiar și un rând de perii, găleată și furtun. Pe atunci nu prea existau spălătorii, iar duminica puteai vedea toţi automobiliştii cum ies în faţa blocului, cu găleţi, perii, detergenţi, furtun, etc. Ziceam că Oltcit-ului îi lipsea casetofonul … Dar ce să vorbim despre asta ? Maşina nu avea nici geamuri electrice, nici telecomandă și nici vreuna dintre utilităţile atât de comune astăzi. Despre air-baguri nici nu știam că există, iar ABS-ul se folosea doar în industria aeronautică. A doua maşină a fost un Audi 100, strămoşul lui Audi A8 de astăzi. Pe vremea aceea – cred că era prin 1991 – lucram la patron şi unul dintre cei doi patroni ai mei ochise maşina într-o curte, în Germania şi mi-a propus mie să o cumpăr. Am fost imediat de acord, era vorba de 1000 de mărci (sau 1.000 de dolari ?), adică un fel de 500 de euro de astăzi. Bineînţeles, Audi-ul avea vreo 14 ani la momentul aducerii sale în România, dar în acelaşi timp era o super-maşină: tapiseria din pluș, volanul de lemn, aer condiționat, motorul de 140 de cai-putere, cu cinci cilindri în linie … Ce să mai vorbim, era o frumusețe ! Când am ajuns cu mașina acasă, ai mei s-au minunat foarte tare și au fost cu toții de acord că este o mașină pe care pot să o păstrez până la pensie. Privind în urmă, acum mă umflă râsul, dar în perioada aceea nu era nicio ciudățenie să păstrezi o mașină câteva decenii. Peste încă un an de zile, am vândut Audi-ul cu 400 de dolari. Au fost o parte din banii cu care am început „privatizarea”. Întâmplător sau nu, una din activitățile mele de astăzi este comerțul cu automobile!”

Showroom-ul Opel este deschis în intervalul orar 09:00 – 17:00 de luni până vineri, iar sâmbăta vă puteţi programa drive test-uri. Unul dintre motivele pentru care vă invit să-l vizitaţi este faptul că Plusauto nu şi-a pierdut niciodată spiritul competitiv!